cast
مدیر سایت

کیشات چیست؟ بررسی موتور رندر KeyShot

مدیر سایت
18 شهریور 1399
9112
13
متن مقاله

آیا میدانید نرم افزار keyshot  چیست و چه کاربردی دارد؟ نرم افزار کی شات یکی از سریع ترین و آسان ترین موتور رندرهای موجود در جهان است. سازندگان این موتور رندر فوق العاده، آن را برای رهایی از دست تنظیمات پیچیده و زمان بر موتور رندرهای رایج تولید کردند و در این کار بسیار موفق بوده اند. کیشات به طور تخصصی برای انجام رندرهای استودیویی و تبلیغاتی بهینه سازی شده است. نرم افزار کیشات  یکی از قویترین نرم افزار های رندرگیری استودیویی است که دارای محبوبیت بسیاری می‌باشد و به دلیل مفید بودن این نرم افزار برای رندرهای استودیویی، یادگیری نرم افزار کی شات keyshot را به تمامی کسانی که با نرم افزار های مدل سازی سه بعدی کار میکنند پیشنهاد می کنیم. همانطور که میدانید سرعت و کیفیت در مبحث رندرینگ از مهم ترین شاخصه‌های رندرگیری است که دغدغه‌ی بسیاری از کاربران میباشد اما با آموزش نرم افزار keyshot میتوانید در کمترین زمان و با بهترین کیفت رندرهایی استودیی بگیرید در ادامه با ویژگی های این موتور رندر بیشتر آشنا خواهید شد. پس از مطالعه این مقاله در صورتی که علاقه مند به آموزش این نرم افزار بودید میتوانید از طریق سایت آپادمی پکیج آموزش کی شات را تهیه کنید.

نرم افزار کیشات

از موتور رندرهای رایج معمولاً برای شبیه سازی فضاهای داخلی و خارجی با مقاصد معماری استفاده می شود. اما اگر بخواهید از یک سوژه کوچک مثلاً یک گوشی موبایل یا یک انگشتر، رندر تبلیغاتی و استودیویی تهیه کنید، نیاز به تنظیمات پیچیده و زیادی دارید. این مطلب به این معنی نیست که موتور رندری مثل وی ری توانایی انجام این کار را ندارد، بلکه منظور این است که رندرهای استودیویی (البته از نوع تخصصی اش)، نیازمند تست رندرهای زیاد و انجام تنظیمات مختلف نور و متریال است.
سازندگان نرم افزار کی شات، این مشکل را برای طراحان و علاقه مندان به رندرهای استودیویی حل کرده اند. شما در کیشات با انجام تنظیماتی به مراتب کمتر از موتور رندرهای دیگر، میتوانید رندرهای استودیویی بسیار با کیفیت و دقیق تهیه کرده و نتایج را بسیار سریع مشاهده کنید. در واقع اگر از نور یا متریال راضی نبودید، با عوض کردن آن ها به صورت real time می توانید خروجی را هم ببینید و نیاز به صرف زمان زیادی برای رندر ندارید.

کی شات چیست؟

نرم افزار کی شات، محصول کمپانی مطرح Luxion و در حال حاضر یکی از سریع ترین و قدرتمند ترین موتور رندرهای جهان است که از آن برای رندرهای استودیویی استفاده می شود. خروجی ها و رندرهای کیشات بسیار واقعی و رئال است و به دلیل سادگی آن، شما می توانید با چند کلیک، بهترین نتایج را از آن به دست آورید.

نورپردازی موتور رندر کیشات

کیشات از قوانین فیزیکی برای نورپردازی خود بهره می برد و همین باعث می شود که رندرهای بسیار طبیعی  و با کیفیت از آن دریافت شود. حتی اگر درک زیادی از مفاهیم نور و رندر و متریال نداشته باشید، کیشات خودش تمام این موارد را به عهده گرفته و تا حد زیادی این مسئله را جبران می کند.
البته فراموش نکنید که کی شات در عین سادگی و رابط کاربریِ آسانش، فوت و فن ها و ریزه کاری های زیادی دارد و برای رئال تر شدن رندرهای استودیویی خود باید آن ها را یاد بگیرید و آن وقت است که معجزه کی شات را به چشم خودتان مشاهده می کنید.

مقاله پیشنهادی: رندرینگ چیست؟

کاربردهای کیشات

  • رندر استودیویی از طلا، جواهر و زیورآلات در کیشات
  • رندر استودیویی از خودرو و وسایل نقلیه در کیشات
  • رندر از قطعات سه بعدی و طراحی های صنعتی و مهندسی (ساخته شده در: اینونتور، کتیا و سالیدورک)
  • رندرهای تبلیغاتی در کیشات از محصولات الکترونیکی، مبلمان و فرنیچر، مواد غذایی و اسباب بازی
  • رندرهای معماری در کیشات (مدلسازی شده در: تری دی مکس، رویت، راینو، اسکچاپ و ...)
  • رندرهای انیمیشن و VR در کیشات
  • رندر از کاراکترهای ساخته شده در زیبراش

متریال در کی شات

یکی از بزرگترین مزایای کیشات، کتابخانه ی متریال عظیم آن شامل بیش از 750 نوع متریال است که همگی از نظر علمی بسیار دقیق و حساب شده طراحی شده اند و شما فقط به درگ کردن آن به روی مدل، میتوانید از ویژگی های آن ها بهره ببرید.

متریال تکسچر کی شات

شما در کیشات به صورت لحظه ای میتوانید متریال هایی را که با "کشیدن و رها کردن" روی آبجکت های یا مدل های سه بعدی قرار داده اید، مشاهده کنید و اگر از رنگ یا جنس آن راضی نبودید بلافاصله آن را عوض می کنید و در نتیجه نیاز به تست رندرهای طولانی مدت ندارید.
البته شما این امکان را دارید که متریال های اختصاصی خودتان را نیز در کیشات بسازید و با توجه به نیاز پروژه یا مدل سه بعدی خودتان آن را طراحی و بهینه سازی کنید. ولی به هر کیشات از تمامی متریال ها و تکسچرهای پارچه، چرم، پلاستیک، فلز و ... پشتیبانی می کند.
نرم افزار کیشات قابلیتی به نام Live Linking دارد که با استفاده از آن در نرم افزارهایی مثل سالیدورک یا راینو شما می توانید به صورت زنده بین نرم افزارهای مدلسازی خود و کیشات ارتباط برقرار کنید. یعنی مثلاً مدل را از سالیدورک وارد کیشات کرده و متریال دهی کنید، از این به بعد هرگاه در نرم افزار مدلسازی خود تغییراتی را بر روی آبجکت ایجاد کنید، متریال آن به صورت اتوماتیک در کیشات به روزرسانی میشود و نیازی به متریال دهی دوباره نیست.
یکی از دغدغه های طراحان صنعتی و تبلیغاتی، استفاده از دقیق از رنگ ها در طرح شان است. طراحان تمایل دارند همان رنگ دقیقی را که در رندر مشاهده می کنند، در واقعیت نیز بتوانند همان کد رنگی را داشته باشند و اجرا کنند. کیشات این قابلیت را دارد که طراح از جدول های رنگی Pantone و RAL هر رنگی را که خواست، انتخاب کند و در رندر استفاده کند، بدون آن که نگران تاثیر نور بر روی رنگ متریال خود باشد. با این قابلیت، شما دقیقاً همان کد رنگی را در رندر مشاهده می کنید که در جداول رنگی پانتون در واقعیت وجود دارد.

رندر استودیویی خودرو کیشات

مقاله پیشنهادی: نورپردازی استودیویی

نحوه کار با کیشات

کار کردن با نرم افزار کیشات در چند قدم خلاصه می شود، البته اگر بخواهید که رندرهای حرفه ای و تخصصی استودیویی از آن تهیه کنید، باید به همه تنظیمات آن مسلط باشید.

  1. ورود مدل به نرم افزار: برای شروع کافیست مدل سه بعدی خودتان را به صورت خام با فرمت هایی مانند OBJ یا FBX وارد نرم افزار کیشات کنید.
  2. متریال دهی: برای اعمال متریال، کافیه از کتابخانه ی متریال های آماده کیشات، متریال های مورد نظرتان را به بخش های مختلف آبجکت اختصاص دهید یا این که خودتان متریال های اختصاصی را در کی شات ساخته و به صورت ریل تایم و در لحظه نتیجه ی کار را در محیط تعاملی کیشات مشاهده کنید.
  3. نورپردازی: در این مرحله می توانید نورپردازی را بر اساس روش HDRI یا روش های دیگر انجام دهید و پارامترهای را کنترل کنید.
  4. رندرگیری: در آخرین مرحله تنظیمات پس زمینه و رندر را به سادگی انجام داده و می توانید به صورت رندر تک فریم، انیمیشن یا VR خروجی های خود را دریافت کنید.

نورپردازی در کیشات

کمپانی سازنده کیشات به دلیل این که قدرت رقابت با VRay یا سایر موتور رندرها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی را نداشت، تمرکز خود را به صورت تخصصی بر روی رندرهای صنعتی، تبلیغاتی و استودیویی قرار داد و محبوبیت خود را مدیون پرداختن به این حوزه تخصصی است. 
به همین منظور، کیشات از پیشرفته ترین الگوریتم های نورپردازی بر مبنای قوانین فیزیکی نورها در دنیای واقعی استفاده می کند تا بتواند بهترین سیستم نورپردازی را برای رندرهای استودیویی فراهم کند و واقعاً هم در این زمینه موفق عمل کرده است.

نورپردازی استودیویی کیشات حرفه ای

از طرفی با فراهم بودن قابلیت رندرهای تعاملی یا اینتراکتیو در کیشات، شما می توانید با تغییر دادن نورها به صورت لحظه ای، خروجی مورد نظر خود را مشاهده کنید و نیازی به تست رندرهای طولانی نداشته باشید (حتی اگر صدها نور در صحنه داشته باشید).
لازم به ذکر است که کی شات در رندرهای داخلی نیز عملکرد خوب و قابل توجهی دارد و در عین حال بر خلاف وی ری، شما نیاز به تنظیم کردن پارامترهای زیاد برای نورهای خود ندارید.
کیشات به طور کلی از نورهای HDRI برای نورپردازی های محیطی و از نورهای فیزیکال مانند IES، نورهای نقطه ای، نورهای صفحه ای یا Spotlight ها برای نورپردازی های مصنوعی و موضعی استفاده می کند که همگی تنظیمات مربوط به خود را دارند.
کیشات همچنین از قابلیت مدیریت رنگ ها پس از رندر بهره می برد که به شما امکان پست پروداکشن رندر را می دهد. 

قابلیت ها و ویژگی های کیشات

  • سرعت بسیار بالا بدون نیاز به کارت گرافیک قوی
  • استفاده از نورهای فیزیکال با دقت و کیفیت بسیار بالا
  • مشاهده هم زمان تغییرات اعمال شده روی مدل
  • کتابخانه قدرتمند از متریال های آماده ی دقیق و با کیفیت
  • سازگاری بالا با انواع نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی
  • پیش نمایش سریع رندر بر اساس قابلیت های gpu
  • قابلیت Live Linking برای ارتباط مستقیم بین نرم افزارهای مدلسازی و کی شات
  • پشتیبانی از بیش از 25 فرمت فایل سه بعدی (بیشتر از هر نرم افزار رندر دیگری)
  • محاسبات رندر بر اساس هوش مصنوعی برای محاسبه دقیق تر در فرآیندِ از بین بردن نویزها (به صورت اینتراکتیو)

موتور رندر کیشات پیشرفته

مقاله پیشنهادی: انیمیشن معماری

ساخت انیمیشن در کیشات

وقتی صحبت از تبلیغات و معرفی محصول می شود، رندرهای استودیویی تک فریم به تنهایی کافی نیستند. شما نیاز دارید که محصول و سوژه خود را از زوایای مختلف به مخاطب نشان دهید یا پروسه ی ساخت و تولید (یا حتی استفاده) آن را در قالب انیمیشن، ارائه کنید.
اگر به دنبال ساخت انیمیشن از مدل های سه بعدی و محصولات خود هستید، یکی از سریع ترین راه ها، استفاده از نرم افزار کیشات است. کیشات با حذف مراحل دست و پا گیر، انیمیشن سازی را به لذت بخش ترین قسمت کار، تبدیل کرده است.
با کیشات شما می توانید خیلی سریع با تغییر محل دوربین، تعویض متریال ها و تنظیم کردن نورپردازی، انیمیشن تولید کرده و نتیجه کارتان را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.
کیشات برای بخش انیمیشن سازی اش، قابلیت های زیادی را در نظر گرفته، از افکت های حرکتی آماده گرفته تا موشن بلورهای هوشمند و پیشرفته... رندرها و انیمیشن های انفجاری (Explode) در کیشات، از محبوب ترین بخش های این نرم افزار است.
همچنین کیشات به شما قابلیت شبیه سازی و استفاده از تور مجازی یا VR را در صحنه های سه بعدی و رندرهای ساخته شده از محصولات می دهد.

سازگاری با نرم افزارهای دیگر

یکی از مزایای مهم کیشات این است که بیشترین سازگاری را با نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی (از بین موتور رندرهای موجود) دارد. 
این نرم افزار میتواند به عنوان موتور رندر تخصصی در کنار نرم افزارهایی مانند کاتیا، سالیدورک، راینو، اینتنور اسکچاپ، تری دی مکس، زیبراش و ... قرار گیرد.

ارتباط کیشات تری دی مکس راینو زیبراش

کافیست مدل سه بعدی خود را با فرمت مورد نظر ذخیره کنید، آن را وارد نرم افزار کیشات کنید، و کیشات بقیه مراحل را به عهده می گیرد.
حتی پلاگین هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید فقط با یک دکمه، مدل سه بعدی خود را وارد کیشات کرده و حتی تغییر در مدلسازی را به صورت آنی در نرم افزار کیشات مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی: سیستم مناسب رندرینگ 

بازار کار نرم افزار KeyShot

KeyShot به عنوان یکی از قدرتمندترین موتورهای رندر در زمینه رندرهای استودیویی شناخته می‌شود و برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا و واقع‌گرایانه استفاده می‌شود. محبوبیت KeyShot به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن در رندرهای استودیویی بیشتر شده است. در زیر به برخی از استفاده‌های متداول KeyShot در بازار کار اشاره می‌کنم:
1. رندر استودیویی از طلا، جواهرات و زیورآلات: طراحان و سازندگان جواهرات و زیورآلات می‌توانند از KeyShot برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود استفاده کنند. با استفاده از قابلیت‌های مربوط به متریال‌ها و نورپردازی در KeyShot، می‌توان تصاویری زنده و واقعی از طلا و جواهرات را ایجاد کرد.
2. رندر استودیویی از اتومبیل و وسایل نقلیه: شرکت‌های خودروسازی و طراحان محصولات نقلیه می‌توانند از KeyShot برای ساخت تصاویر با واقع‌گرایی بالا از خودروها و وسایل نقلیه استفاده کنند. این شامل تصاویر با جزئیات دقیق از خودروها، موتورها، قطعات و جزئیات دیگر است.
3. رندر از قطعات سه بعدی و طراحی‌های صنعتی و مهندسی: در صنایع مختلف مانند صنعت، مهندسی و طراحی محصول، KeyShot برای ایجاد تصاویر واقع‌گرایانه از قطعات سه بعدی و محصولات استفاده می‌شود. این شامل قطعات ماشین‌آلات، محصولات صنعتی و طراحی‌های مهندسی می‌شود.
4. رندرهای تبلیغاتی از محصولات مختلف: KeyShot می‌تواند در تولید تصاویر تبلیغاتی برای محصولات مختلف مانند محصولات الکترونیکی، مبلمان و فرنیچر، مواد غذایی و اسباب‌بازی مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از توانایی‌های نورپردازی و متریال‌های واقع‌گرایانه در KeyShot، می‌توان تصاویری جذاب و متناسب با نیازهای تبلیغاتی ایجاد کرد.
5. رندرهای معماری: KeyShot به عنوان یک ابزار قدرتمند در زمینمعماری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از KeyShot، می‌توان تصاویر واقع‌گرایانه از ساختمان‌ها، فضاهای داخلی و خارجی، لندسکیپ و دیگر عناصر معماری را ایجاد کرد.
6. رندرهای انیمیشن: KeyShot قابلیت تولید رندرهای انیمیشنی را نیز دارد. این قابلیت به طراحان و توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا انیمیشن‌های واقع‌گرا و جذابی را از محصولات، معماری، خودروها و سایر موارد ایجاد کنند.
7. رندر کاراکترهای زیبراش: KeyShot همچنین برای رندر کاراکترهای سه بعدی از نرم افزارهایی مانند ZBrush استفاده می‌شود. این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر با کیفیت بالا از کاراکترها و مدل‌های سه بعدی ایجاد شود.
در بازار کار، توانمندی‌های KeyShot در زمینه رندرهای استودیویی باعث شده است که بسیاری از صنایع مانند طراحی محصول، معماری، خودروسازی، صنعت و تبلیغات از این نرم‌افزار استفاده کنند. کارفرمایان و کسب‌وکارها معمولاً به دنبال تصاویر واقع‌گرایانه و با کیفیت برای معرفی و تبلیغ محصولات خود هستند و KeyShot به عنوان یک ابزار پیشرفته و کاربردی در این زمینه شناخته شده است. همچنین، تسلط به KeyShot می‌تواند برای طراحان و هنرمندان گرافیک و طراحان صنعتی به عنوان یک مهارت مورد نیاز در بازار کار محسوب شود. 

مقاله پیشنهادی: انتقال فایل از زیبراش به کیشات

کسب درآمد از  KeyShot

کسب درآمد از KeyShot می‌تواند از طریق چند راه مختلف صورت گیرد. در زیر تعدادی از راه‌هایی که می‌توانید برای کسب درآمد از KeyShot استفاده کنید را بررسی می‌کنیم:
•    ارائه خدمات رندرینگ: می‌توانید خدمات رندرینگ با استفاده از KeyShot را به مشتریان ارائه دهید. این شامل ایجاد تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا برای محصولات طراحی شده توسط مشتریان در صنایع مختلف می‌شود. می‌توانید با برقراری ارتباط با استودیوهای طراحی، شرکت‌های معماری، شرکت‌های تولیدی و سایر صنایع مرتبط مانند طراحی طلا جواهرات، به عنوان یک فرد مستقل یا به عنوان بخشی از یک تیم، خدمات خود را ارائه دهید.
•    فروش مدل‌ها و آبجکت‌ها: می‌توانید مدل‌ها، آبجکت‌ها و متریال‌های ساخته شده توسط خود را در بازار آنلاین فروشندگان مدل‌ها عرضه کنید. این شامل وبسایت‌ها و پلتفرم‌هایی مانند TurboSquid، CGTrader و Sketchfab می‌شود. با ایجاد مدل‌های با کیفیت و مورد نیاز صنایع مختلف، می‌توانید درآمدی پایدار از فروش مدل‌ها کسب کنید.
•    آموزش و آموزش آنلاین: اگر تسلط کافی بر KeyShot و توانایی آموزش آن را دارید، می‌توانید آموزش‌های آنلاین برای افرادی که می‌خواهند نحوه استفاده از KeyShot را یاد بگیرند، ارائه دهید. این می‌تواند شامل آموزش‌های ویدیویی، آموزش‌های زنده و کتاب‌های الکترونیکی باشد. می‌توانید از پلتفرم‌های آموزش آنلاین مانند Udemy یا Skillshare استفاده کنید و درآمدی از فروش آموزش‌های خود کسب کنید.
•    تولید محتوا و تبلیغات: می‌توانید با استفاده از KeyShot، محتواهای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و برندها ایجاد کنید. این شامل تصاویر، ویدیوها و آنیمیشن‌های تبلیغاتی است. با همکاری با شرکت‌ها و استودیوهای تبلیغاتی، می‌توانید به عنوان یک متخصص در ایجاد محتوا و تبلیغات کسب درآمد کنید، این یکی از مواردی است که می‌توانید به عنوان یک کارآفرین در زمینه KeyShot انجام دهید. اما قبل از شروع هر فعالیت تجاری، مهم است که تحقیقات و بررسی‌های مربوطه را انجام دهید و بازار هدف خود را به طور دقیق بشناسید. همچنین، توانمندی‌ها و مهارت‌های خود را بهبود دهید تا بتوانید با سایر رقبا رقابت کنید و خدمات یا محصولات با کیفیتی ارائه دهید.

سخت افزار مورد استفاده کیشات برای رندرینگ

در گذشته بیان میشد که نرم افزار کیشات یک موتور رندر CPU محور است یعنی برای انجام فرآیند رندرینگ نیاز چندانی به کارت گرافیک ندارد. اما در نسخه های جدید نرم افزار کیشات، قابلیت رندرینگ با GPU هم فراهم شده و شما می توانید از سی پی یو، جی پی یو یا هر دوی آن ها برای انجام رندرینگ استفاده کنید.
بنابراین اگر سیستم یا لپ تاپ شما، کارت گرافیک خوبی ندارد نگران نباشید، با داشتن یک CPU قدرتمند میتوانید از قابلیت های کی شات بهره ببرید. و اگر کارت گرافیک خوبی هم دارید، با افزودن آن به فرآیند رندرینگ، از حداکثر سرعت استفاده کنید. انتخاب آن با خودتان است که از کدام بخش سخت افزار برای عملیات رندرینگ استفاده کنید.

کیشات کارت گرافیک gpu

نرم افزار کیشات در بهره گیری از CPU بسیار خوب عمل می کند و از حداکثر ظرفیت های سخت افزاری استفاده می کند، بنابراین سرعت رندر در این نرم افزار به شدت بالا است. 
نسخه های جدید KeyShot Pro بر روی سیستم عامل ویندوز و مک قابل نصب و استفاده است.
 

کارت کی‌شات
کارت زیبراش
کارت اسکچاپ
کارت لومیون

مقالات مشابه

معماری
در این آموزش، شرح خواهیم داد که چگونه یک استودیو با نورپردازی حرفه ای...
معماری
آشنایی با دنیای موتور رندرها و توضیح 30 موتور رندر مختلف
معماری
iphone - آیفون - گوشی آیفون - Keyshot - رندرینگ
معماری
اگر در حوزه شبیه سازی معماری یا گرافیک کامپیوتری فعالیت دارید، احتمالا...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

دنیا علوی Guest User
15 اسفند 1402 - ساعت 16:34
پاسخ

برای رندرگیری در چه حوزه هایی میتونیم اگه کی شات استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای رندر استودیویی از طلا، جواهرات و زیورآلات، رندر استودیویی از اتومبیل (خودرو) و وسایل نقلیه، رندر از قطعات سه بعدی و طراحی های صنعتی و مهندسی، رندرهای تبلیغاتی در کیشات از محصولات الکترونیکی، مبلمان و فرنیچر، مواد غذایی و اسباب بازی و ...، رندرهای معماری و رندر کاراکترهای زیبراش میتونید از کی شات استفاده کنید.

پریا تهرانی Guest User
10 اسفند 1402 - ساعت 12:23
پاسخ

مقاله خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

رضا مقدم Guest User
14 دی 1402 - ساعت 15:33
پاسخ

برای نصب کی شاپ باید سیستممون حداقل چه سخت افزاری داشته باشه؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
از بخش مقالات آموزشی مقاله سیستم مورد نیاز نرم افزار کیشات رو مطالعه کنید در این مقاله به صورت کامل سیستم مورد نیاز کی‌شات رو بررسی کرده ایم..

بهرام محمودی Guest User
23 تیر 1401 - ساعت 10:25
پاسخ

نرم افزار کیشات با چه نرم افزارهای مدلسازی سازگار هست؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
نرم افزار کیشات با سایر نرم افزارهای سه بعدی سازگار هست.

فرنوش رضوی Guest User
29 آذر 1400 - ساعت 12:45
پاسخ

میشه نحوه نصب کی شات توضیح بدید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

سلام وقت بخیر
برای نصب نرم افزار باید در پوشه نصب روی فایل اصلی نصب نرم‌افزار کیشات کلیک کنید و مسیر نصب را مشخص کنید و گزینه Install را بزنید تا نرم‌افزار نصب بشه. پس از نصب وارد پوشه کرک نرم افزار بشوید و فایل کرک را copy کنید و در محل نصب نرم افزارpaste کنید ( این مسیر برای شما در یک فایل Note در پوشه نصب قرار دارد). مجددا وارد پوشه اصلی نرم افزار شده و روی Keygen کلیک کنید و یک مکان به عنوان مسیر خروجی فایل لایسنس انتخاب کنید پس از انجام این مراحل، نصب نرم‌افزار کامل میشه.

ارمین Guest User
27 آذر 1400 - ساعت 17:55
پاسخ

سلام من لپتاپ ایسر نیترو 5 خزیدم با cpu i5 10300h،وقتی مدل وارد کی شات میکنم میزان درصد فعالت cpu صد در صد میشه راهی هست برای کاهش عملکرد cpu

محمدرضا Guest User
06 مهر 1400 - ساعت 16:43
پاسخ

سلام. نرم افزار کی شات key shot رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

سلام وقت بخیر
وبسایت های زیادی هستند، کافیست توی گوگل سرچ کنید "دانلود نرم افزار کیشات".
چند لینک اول معمولاً نسخه های بدون عیب نرم افزار کی شات را برای دانلود دارند.
موفق باشید