cast
مرجان هرندی

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت آرت استیشن (ArtStation)

مرجان هرندی
20 اردیبهشت 1402
1603
19
متن مقاله

آموزش کسب درآمد از سایت آرت استیشن

باتوجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری هستند میخواهیم یک سایت معتبر و حرفه‌ای برای فروش طرح‌های گرافیکی، دیجیتالی و اشتراک گذاری هنرهای تجسمی را معرفی کنیم. سایت آرت استیشن (ArtStation) روشی ساده و در عین حال قدرتمند برای نمایش نمونه کارها و برقراری ارتباط با افراد حرفه‌ای در حوزه طراحی گرافیکی و دیجیتالی است که امروزه به یک بازار آنلاین و یک پلتفرم عالی برای فروش طرح‌های گرافیکی، عکس، ویدئو و موسیقی تبدیل شده است. اگر شما هنرمند، طراح گرافیکی یا عکاس هستید و می خواهید از طریق این سایت کسب درآمد کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه کسب درآمد از سایت آرت استیشن بیشتر آشنا شوید. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید و دوست دارید بدانید چگونه و از طریق چه سایت‌هایی میتوانید در حوزه‌های مختلف کسب درآمد کنید، حتما پکیج آموزش فریلنسینگ را از سایت آپادمی تهیه کنید تا با اصول فریلنسری و فرصت‌ها و چالش‌های این سبک کاری آشنا شوید.

آموزش کسب درآمد از سایت آرت استیشن

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

سایت آرت استیشن (ArtStation) چیست؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم سایت ArtStation فرصتی برای کسب درآمد و کاریابی هنرمندان در صنعت دیجیتال است که این امکان را در اختیارن کاربران و هنرمندان قرار داده تا به راحتی بتوانند آثار خود را در این سایت قدرتمند به نمایش بگذارند. کاربران می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه صحنه‌های سه‌ بعدیMARMOSET ، SKETCHFAB و همینطور پانوس‌ 360 را باکیفیت بالا در  این سایت قرار دهند و از طریق اشتراک گذاری و فروش آثار خود کسب درآمد کنند. اگر شما هم در زمینه طراحی دیجیتال فعالیت می‌کنید، می‌توانید با انتشار آثار خود در این سایت به دلاری و یورو کسب درآمد کنید. در ادامه به ویژگی‌های متنوع سایت ArtStation میپردازیم تا با قابلیت‌های این پلتفرم کسب درآمد بیشتر آشنا شوید.

سایت آرت استیشن (ArtStation) چیست؟

امکانات و ویژگی‌های سایت ArtStation

سایت آرت استیشن دراری امکانات و ویژگی های مفیدی است که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد. این ویژگی ها عبارت اند از:
•    ایجاد وب سایت و وبلاگ ویژه آثار هنرمند 

هنرمندان می توانند در سایت آرت استیشن هنرمندان به راحتی یک دامنه، سایت و وبلاگ شخصی ایجاد نمایند و اطلاعاتشان مانند تماس، انتخاب نوع فروشگاه و قالب سایتشان را اعمال کنند. سایت آرت استیشن تمامی ابزار های مورد نیاز یک سایت حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهد داد برای ممثال شما میتوانید آمار مربوط به بازدید سایت خود را بررسی کنید و روند کاری خود را بر آن اساس تغییر دهید.

•    ارتباط و همکاری با هنرمندان دیگر 

این سایت علاوه بر اشتراک گذاری آثار، امکان برقراری ارتباط با سایر هنرمندان و افراد حرفه ای در زمنیه‌ی هنرهای دیجیتالی را فراهم کرده تا افراد بتوانند ضمن بر قراری ارتباط بایک دیگر همکاری کنند.

•    استخدام در شرکت های بزرگ

هنرمندانی که  در زمینه طراحی دیجیتال فعالیت می‌کنید، میتوانند از طریق سایت ArtStation رزومه حرفه‌ای خود را در سایت قرار دهید و شانس دیده شدن خود را چندین برابر کنند تا کارفرمایانی که در سایت جست و جو می‌کنند و آگهی‌های استخدام خود را در سایت قرار می‌دهند، با بررسی رزمه و نمونه آثار از شما دعوت به همکاری کنند. باتوجه به این که آرت استیشن یک پلتفرم حرفه‌ای است، پس با ساخت اکانت در آرت استیشن، می‌توانید امید کار کردن در شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ را داشته باشید.

•    فروش طرح‌های خود را در سایت آرت استیشن 

شما می توانید طرح‌های خود را در سایت آپلود کنید و به فروش برسانید. برای این کار باید ابتدا در سایت آرت استیشن ثبت نام کنید و سپس طرح‌های خود را در بخش فروشگاه خود قرار دهید.

•    شرکت در مسابقات آرت استیشن

 سایت آرت استیشن هر ماه مسابقاتی برگزار می کند و به برندگان جوایزی اعطا می کند. شما می توانید در این مسابقات شرکت کنید و در صورت برنده شدن، جایزه‌ای دریافت کنید.

•    شرکت در برنامه‌های پادکست و ویدئویی

 سایت آرت استیشن پادکست و ویدئوهایی در مورد هنر و طراحی گرافیکی تولید می کند. شما می توانید در این برنامه‌ها شرکت کنید و در صورتی که به عنوان مهمان ویژه انتخاب شوید، جایزه‌ای دریافت کنید.

•    شرکت در برنامه‌های آموزشی 

سایت آرت استیشن برنامه‌های آموزشی آنلاین در زمینه هنر و طراحی گرافیکی ارائه می کند. شما می توانید به عنوان مدرس در این برنامه‌ها شرکت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

عضویت در سایت ArtStation 

سایت آرت استیشن یک پلتفرم بزرگ و جامع در صنعت طراحی دیجیتال است که دائما ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. اگر میخواهید با استفاده از ویژگی های این پلتفرم کسب درآمد دلاری از سایت artstation داشته باشید در ادامه مراحل ثبت نام و عضویت در این سایت را قدم به قدم طبق آموزش زیر انجام دهید و اکانت خود را همین الان در سایت ArtStation ایجاد نمایید.
1.   برای کسب درآمد از آرت استیشن (ArtStation) و ثبت نام در این وبسایت ابتدا به آدرس وب سایت artstation.com مراجعه کنید.
2.   سپس در منوی بالای سایت روی گزینه SIGN UP کلیک کنید و در پنجره باز شده گزینه  sign up with email را بزنید.

عضویت در سایت ArtStation 
3.   در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید و روی دکمه create account کلیک نمایید.
4.   پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر ایمیلی به منزله‌ تایید حساب کاربری شما در این وب سایت ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید. بعد ازتایید آدرس ایمیلتان به صفحه زیر منتقل خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و روی دکمه countinue بزنید.
5.   درمرحله بعدی باید به دقت زمینه کاریتان را مشخص کنید. و در بخش بعدی  باید رزومه خود را به صورت جز به جز وارد نمایید و روی دکمه countinue کلیک کنید.
6.   حساب کاربری شما ساخته شد برای ویرایش اطلاعات حسابتان می‌توانید روی گزینه profile زده و سپس روی edit profile بزنید.
7.   پس از ثبت نام در این وبسایت شما می‌توانید برای کسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن آثار خود را به اشتراک بگذارید. 

نحوه عضویت در سایت ArtStation 

نکاتی مهم  برای عضویت در سایت ArtStation

برای موفقیت بیشتر و کسب درآمد بالاتر در سایت ArtStation در این بخش به نکاتی مهم و ضروری در عضویت خواهیم پرداخت. این نکات شامل موارد زیر می باشند: 
•    یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان ثبت نام باید به آن توجه کنید و انجام دهید ثبت کامل اطلاعات تماس است. گاهی مواقع برخی از افراد فراموش گزینه Hire me را فعال کنند در این صورت هیچ راهی برای برقراری تماس در پروفایل وجود نخواهد داشت. زمانی که شما اطلاعات تماس خود را درج می‌کنید نام شما در زمان جستجو میان آرتیست ها نشان داده شود و به این ترتیب شرکت‌ها می‌توانند شما را به راحتی پیدا کن حتما 
•    برای فعالیت در این پلتفرم حتما باید پروفایل و رزومه خود را تکمیل کنید بسیاری از افراد به این باورند که نمونه کارهایشان یک رزومه بصری از آنها است اما این تمام ماجرا نیست و شما باید اطلاعات کامل‌تری از خود ارائه دهید. قرار دادن رزومه در حساب کاربری سبب می‌شود موتور‌های جست و جوی بیشتری شما را پیدا کنند  در این صورت کارفرمایان بیشتری به شما دسترسی خواهند داشت.
•    هنگام ثبت نام به جای استفاده از نام هنری از نام واقعی استفاده کنید. زیرا در صورت استفاده از نام های هنری عجیب غریب ممکن است اکانت شما فیک به نظر برسد.
•    فعالیت در ArtStation این مزیت را خواهد داشت که شما یک پورتفولیو مرکزی برای تمامی نمونه کارهای خود خواهید داشت اما این موضوع باعث منع فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین نمی‌شود. زمانی که طراحی خود را در سایت آرت استیشن آپلود می‌کنید، نوتیفیکیشنی به شما نشان داده می‌شود که امکان پست همزمان در شبکه‌های اجتماعی دیگر به شما داده می‌شود. سعی کنید با استفاده از این قابلیت، فعالیت خود را در تمامی پلتفرم‌ها حداکثر کنید و به بیشتر دیده شدن خود و هنرتان کمک کنید.

کسب درآمد ارزی از ArtStation

حالا که با سایت آرت استیشن و نحوه عضویت در آن آشنا شدید به سراغ کسب درآمد از این سایت خواهیم رفتیم. برای کسب در آمد از این سایت کافی است اطلاعات حسابتان را تکمیل کنید و رزومه کاریتان را به دقت کامل نمایید سپس نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید؛ مثلا اگر شما در زمینه طراحی کاراکترهای سه بعدی فعالیت دارید و از مهارت بالایی برخودارهستید، باید قسمتی از نمونه کارهای خام یا همان psd را بارگذاری کرده و بعد از مدتی منتظر نظرات کاربران باشید. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که وب سایت آرت استیشن 85 درصداز فروش را به شما خواهد داد و 15درصد به عنوان کارمزد فروش در سایت از حساب شما کسر می کند اما اگر اکانت خود را پریمیوم کنید فقط 8 درصد کارمز از حساب شما کسر خواهد شد با این وجود با بیشتر شدن حجم فروش شما سهم برداشتتان به 95 درصد خواهد رسید؛.در واقع این سایت در میان سایت های فریلنسری بالاترین درصد فروش را به کاربران خود اختصاص میدهد. برای نقد کردن درآمد ارزی artstation نیازمند کارت‌های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت و یا حساب پی پل هستید. 

کسب درآمد ارزی از  ArtStation

 پلن‌های قیمت سایت به منظور استفاده از خدمات و عضویت به دومدل plus و pro ارائه شده اند که با فعالسازی هرکدام شما قابلیت‌های متفاوتی را دریافت خواهید کرد. یک از این پلن‌ها طرح خرید ماهانه یا سالیانه به کاربران ارائه می‌دهد که بسته به نیازتان می‌توانید آن را خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش ثبت نام و کسب درآمد دلاری از سایت 3dsky 

حالا که با سایت artstation و شیوه کسب درآمد از آن آشنا شدید به سایت آت استیشن مراجعه کنید و با ساخت اکانت شخصی و اشتراک گذاری آثار خود کسب درآمد کنید. البته با توجه به این که نحوه کسب درآمد در سایت آرت استیشن به سایر سایت‌های فروش درآمد اینترنتی متفاوت است، حتما قبل از شروع به کار، بهتر است شرایط و محدودیت‌های سایت را به دقت مطالعه کنید و از تمامی امکانات سایت بهره‌مند شوید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
فتوشاپ2
کارت ایلاستریتور 2
کارت تری دی مکس

مقالات مشابه

فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
فریلنسینگ
اگر جزء دانشجویان دوره جامع فریلنسینگ و کسب درآمد ارزی باشید، با اهمیت...
فریلنسینگ
شناخت سایت های تخصصی فریلنسری یکی از موارد بسیار مهم در کسب درآمد دلار...
فریلنسینگ
امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت، دورکاری و مشاغل آنلاین رواج زیادی پ...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

Rojivaro Rv Apademy User
09 اسفند 1402 - ساعت 00:20
پاسخ

سلام من حساب بانکی تو عمان دارم و یک کارت بانکی بااون کارت میتونم واردسایت بشم ؟؟چون بخش ibanچیزی رو کارت پیدا نمیکنم ک وارد کنم

هلیا عظیمی Guest User
26 آذر 1402 - ساعت 17:11
پاسخ

سلام وقت بخیر من هرچی دکمه اپلای پیشنهاد کاری میزنم کار نمیکنه چطور میتونم اپلای بزنم

هلیا عباسی Guest User
21 آبان 1402 - ساعت 12:18
پاسخ

برای کسب درآمد دلاری از نقاشی دیجیتال باید به چه نرم افزارهایی مسلط باشیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای کسب درآمد دلاری از نقاشی دیجیتال، باید به نرم افزارهای مانند فتوشاپ و ایلاستریتور مسلط باشید.

سیمین خسروی Guest User
04 مهر 1402 - ساعت 16:21
پاسخ

عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

ممنون موفق باشید.

ملیکا نقاشان Guest User
01 مهر 1402 - ساعت 17:35
پاسخ

میشه در مورد کسب درآمد از تصویرسازی بیشتر توضیح بدید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
درمورد بازار کار و کسب درآمد از تصویر سازی و نقاشی دیجیتال در مقالات قبلی توضیح دادیم میتونید از بخش مقالات آموزشی مطالعه کنید.

پوریا اکبر زاده Guest User
21 مرداد 1402 - ساعت 15:56
پاسخ

سلام درامد از نقاشی دیجیتال به چه صورت آیا بازار کار خوبی داره؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
نقاشی دیجیتال به عنوان یک شاخه از هنر دیجیتالی و گرافیک دیجیتالی، در حوزه فناوری کامپیوتری و هنر مدرن شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر، با پیشرفت فناوری و ابزارهای دیجیتال، توسعه و پیشرفت چشمگیری داشته است و بازار کار خوبی هم داره برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتونید مقاله درآمد و بازار کار تصویر سازی و نقاشی دیجیتال رو از بخش مقالات آموزش مطالعه کنید.

رها جهانگیری Guest User
01 مرداد 1402 - ساعت 15:01
پاسخ

سلام وقتتون بخیر
ممنون از مطالب خوبتان
من داخل سایت artstation ثبت نام کردم حتی دو نمونه کار هم بارگذاری کردم اما امکان قیمت گذاری روی کارها به من نمیده سایت باید چه کار بکنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🏻🌼

مهرداد مقدم Guest User
24 تیر 1402 - ساعت 15:31
پاسخ

سایت خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

مریم اکرمی Guest User
11 تیر 1402 - ساعت 15:58
پاسخ

این سایت فقط برای فروش نقاشی های دیجیتال هست؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
سایت ArtStation برای کسب درآمد و کاریابی در صنعت دیجیتال این امکان را در اختیارن کاربران و هنرمندان قرار داده تا به راحتی بتوانند آثار خود را شامل تصاویر، فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه صحنه‌های سه‌ بعدی، باکیفیت بالا در این سایت قرار دهند و از طریق اشتراک گذاری و فروش کسب درآمد کنند.

زیبا هاشمی Guest User
03 تیر 1402 - ساعت 12:05
پاسخ

وقت بخیر کسانی که با نرم افزارهای گرافیکی کار میکنند میتونه از طریق این سایت کسب درآمدکنند؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله افرادی که در حوزه گرافیک فعالیت میکنند میتونن از طریق این سایت کسب در آمد کنند.

شیرین مهدی خانی Guest User
11 خرداد 1402 - ساعت 14:25
پاسخ

سپاس فراوان بابت معرفی خوبتون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

ممنون، موفق باشید.