cast
مدیر سایت

معرفی 29 وبسایت تخصصی فریلنسری

مدیر سایت
29 آبان 1399
3031
12
متن مقاله

شرط اول داشتن درآمد دلاری، شناخت سایت های تخصصی فریلنسری است، در پکیج آموزش فریلنسینگ و درآمد دلاری نحوه ثبت نام در وبسایت های فریلنسری معتبر را مطرح کرده ایم. علاوه بر وبسایت های عمومی که فریلنسرها در زمینه های گوناگون می توانند برای یافتن کار به آنها رجوع کنند، وبسایت هایی نیز وجود دارد که در یک یا چند زمینه تخصصی فعال هستند و فریلنسرها را به مشتریان مرتبط می کنند. در این مقاله تعدادی از این وبسایت های تخصصی در حوزه های آموزش، نویسندگی، عکاسی، تکنولوژی و طراحی و توسعه صفحات وب معرفی شده است. 

مقاله پبشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

سایت های فریلنسری در حوزه آموزش

آیا شما از مهارت تدریس برخوردار هستید؟ این احتمال وجود دارد که کسی به خدمات آموزش شما نیاز داشته باشد. فارغ از اینکه این آموزش ها مرتبط با یک درس دوره دبیرستان، یک زبان خارجی، یا سایر موضوعات باشد، پلاتفرم هایی وجود دارد که تدریس آنلاین را تسهیل می کنند. در ادامه تعدادی از سایت هایی که می توانید در جستجوی حرفه آزادکاری خود به آنها رجوع کنید، آورده شده است:
1) Tutor.com: این وب سایت، سایت شماره یک آموزش اینترنتی است که تاکنون بیش از 15 میلیون جلسات آموزشی را ارائه داده است. در صورتی که در این سایت مدرس شوید، می توانید افراد را در تمام موضوعات و زمینه ها آموزش دهید. 
2) Chegg Tutors: این پلتفرم فرصت های انعطاف پذیر آموزش را که از نرخ ساعتی 20 دلار شروع می شود، ارائه می کند. مطابق اظهار سایت، مدرس های برتر می توانند در ماه تا 1000 دلار هم درآمد داشته باشند. هرچه اعتبار بیشتری کسب کنید، درآمد شما بیشتر خواهد بود. 
3) TutorVista: این سایت یکی دیگر از سایت های شناخته شده در زمینه آموزش است که بیش از 10 میلیون جلسه آموزشی را در اختیار کاربران می گذارد. شما می توانید به دانش آموزان، بسته های ماهانه ارائه نموده و یا اینکه به صورت ساعتی دستمزد دریافت کنید. 

سایت های فریلنسری در زمینه نویسندگی و تولید محتوا

آیا مایل هستید که به یکی از برترین نویسندگان آزادکار آنلاین تبدیل شوید؟ فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد که شما را در معرض دید قرار می دهد. در ادامه بعضی از سایت های کاریابی مختص نویسندگان آزادکار آورده شده است:

4) Online Writing Jobs: این سایت محلی برای پیدا کردن کارهای آنلاین نویسندگی است. این کارها می تواند در قالب وبلاگ نویسی، نوشتن گزارش های تحقیقاتی، تولید مقاله های متمایز برای مجلات و ... باشد. 
5) DailyPosts: این سایت یک آژانس نویسندگی آزادکاری است که از یک دفتر کاری مجازی برای مدیریت تولید استفاده می کند. به یکی از نویسندگان برتر این وب سایت تبدیل شوید تا مشاغل نویسندگی آزادکاری از سراسر دنیا را پیدا کنید. 
6) Textbroker: این سایت که در سال 2005 تأسیس شده، یک پلاتفرم است که کسب و کارها را با نویسندگان حرفه ای مرتبط می کند. یکی از نویسندگان این سایت بشوید تا از طریق شبکه مشتریان این وب سایت شروع به کسب درآمد کنید. 
7) JournalismJobs: این سایت یک دیتابیس آنلاین از موقعیت های کاری ایجاد شده و فرصت های آزادکاری در زمینه رسانه های چاپی، رسانه های خبری و رسانه های دیجیتال است. بسیاری از کارهایی که در این سایت فهرست شده اند، تمام وقت و محدود به موقعیت مکانی است. 
8) MediaBistro: این سایت یکی دیگر از سایت های کاریابی فوق العاده بوده که نویسندگان، ویراستارها و سایر افراد حرفه ای در زمینه رسانه می توانند از آن برای مرتبط شدن با مجله ها و انتشارات مربوط به معاملات تجاری استفاده کنند. این سایت هزاران شغل دورکاری را ارائه می کند که نویسندگان می توانند برای آنها درخواست دهند. 
9) The Shelf: اگر شما یک وبلاگ نویس و نویسنده آزادکار هستید، این سایت یک موقعیت فوق العاده برای شماست. در این پلاتفرم، شما می توانید با سایر کسب و کارها مرتبط شده و یک اینفلوئنسر شوید تا به آنها برای دسترسی به مخاطبان مناسب کمک کنید. 
10) Problogger Jobs: این سایت، یک سایت کاریابی برای موقعیت های کاری ایجادشده به عنوان یک وبلاگ نویس است. در این سایت به طور منظم در همه انواع حوزه های وبلاگ نویسی، موقعیت های کاری پست می شود. 

بیشتر بخوانید: معرفی 30 وبسایت مخصوص فریلنسرها

سایت های فریلنسری عکاسی

آیا شما دارای یک دوربین خوب و یک دیدگاه خلاق برای عکاسی هستید؟ اینها کل چیزهایی هستند که شما برای شروع درآمدزایی به عنوان یک عکاس آزادکار نیاز دارید. در ادامه تعدادی از وب سایت هایی که به شما کمک خواهد کرد تا مشاغل آزادکاری عکاسی آنلاین را پیدا کنید، آورده شده است. 
11) Freelance Photographer Jobs: این وبسایت یک دیتابیس فرصت های کاری عکاسی در آمریکا، انگلستان و کاناداست. 
12) Photography Jobs: این سایت مکانی است که در آن می توانید عکس های خود را برای فروش به میلیون ها خریدار سابمیت کنید. شما می توانید از بین همه انواع مشاغل عکاسی موجود در سایت انتخاب کنید و برای هر عکس تا 125 دلار درآمد کسب کنید. 
13) The Creative Loft: این سایت، یک دیتابیس از مشاغل عکاسی در سراسر آمریکاست. این دیتابیس شامل فرصت های شغلی در زمینه عکاسی مراسم ازدواج، عکاسی صنعتی، سفر، استودیو، عکس پرتره و سایر موارد است. شما می توانید لیست مشاغل را با کلیدواژه “freelance” منظم کنید. 

سایت های فریلنسری تخصصی در حوزه تکنولوژی

نیروهای کاری در زمینه تکنولوژی احتمالاً بیشترین نیروهای کاری مورد نیاز در سراسر جهان هستند. کسب و کارها در تلاش برای یافتن نیروهای کاری قراردادی هستند که بتوانند به آنها در انجام کارهایشان کمک کنند در حالی که استخدام یک کارمند تمام وقت برای آنها مقرون به صرفه نیست. خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارد که برای کمک به پیمانکاران تکنولوژی مانند شما طراحی شده است. 
14) PowertoFly: این سایت یک جامعه آنلاین است که نیروهای کاری خانم را در زمینه تکنولوژی با مشاغل رویایی شان مرتبط می کند.  
15) Authentic Jobs: این سایت خود را یک سایت کاریابی پیشرو برای طراحان و افراد حرفه ای خلاق معرفی می کند. بعضی از موقعیت های کاری موجود در سایت، کارهای تمام وقت هستند اما فرصت های دورکاری نیز ارائه می شود. 
16) Stack Overflow: این سایت یکی از شناخته شده ترین سایت های کاریابی برای کارفرماها جهت یافتن فریلنسرهای فعال در زمینه تکنولوژی می باشد. بعضی از کارهای ارائه شده، بر موقعیت مکانی مبتنی هستند اما شما همچنین می توانید به دنبال موقعیت های دورکاری نیز بگردید. 
17) Sologig: این سایت یک دیتابیس قابل جستجو از مشاغل مهندسی و IT است. شما می توانید براساس کلیدواژه ها یا مکان، موقعیت های کاری را جستجو کنید. در این سایت تعداد زیادی موقعیت های دورکاری نیز موجود است. 
18) Dice: این سایت یک پلاتفرم جستجوی آنلاین برای مشاغل تکنولوژیکی است. شما می توانید به سادگی براساس عنوان شغل یا کلیدواژه ها و مکان، جستجو کنید تا یک موقعیت کاری مناسب در زمینه تکنولوژی را برای خود بیابید. 
19) Gigster: این سایت، شرکت ها و کارآفرینان را با توسعه دهندگان، طراحان و مدیران پروژه مرتبط می کند تا به آنها در انجام پروژه هایشان یاری رساند. اگر یکی از توسعه دهندگان ارزیابی شده آنها شوید، ممکن است فرصت هایی را برای کارکردن با شرکت های بزرگ تکنولوژی به دست آورید. 
20) FreelancerMap: این سایت به شما در پیدا کردن موقعیت های آزادکاری و قراردادی در زمینه صنعت IT از سراسر جهان کمک می کند. 

سایت های فریلنسری مخصوص طراحی و توسعه وبسایت

اگر سایت های معرفی شده عمومی در زمینه تکنولوژی برای شما کافی نیست، موقعیت های کاری فراوان دیگری نیز در این صنعت موجود است. در ادامه تعدادی از سایت های آزادکاری دیگری که می تواند به شما در پیداکردن کار در زمینه توسعه وب، طراحی و سایر پروژه های مبتکرانه کمک کند، آورده شده است. 
21) Joomlancers: این سایت، یک سایت کاریابی برای پروژه های آزادکاری است که با Joomla، Drupal، OScommerce، Vbulletin، WordPress،  Magento و ... مرتبط هستند. بعضی از این کارها، پروژه های ساده ای هستند که تنها زمان کمی برای انجام آنها مورد نیاز است و بعضی دیگر تقریباً پیچیده هستند. 
22) Hirable: این سایت، کسب و کارها را با توسعه دهندگان آزادکار برای پروژه های آزادکاری کوتاه مدت یا بلندمدت مرتبط می کند. پیش از این که این سایت بتواند شما را با مشتریان بالقوه مرتبط کند، باید مورد ارزیابی اولیه قرار بگیرید. 
23) Gun.io: پلتفرمی است که توسعه دهندگان و طراحان می توانند شرکت هایی را که به فریلنسرها نیاز دارند، مشاهده کنند. شرکت های بزرگی مانند Amazon، Zappos و LonelyPlanet، از طریق این سایت فریلنسرها را پیدا می کنند. 
24) Smashing Magazine: این سایت کاریابی، یکی دیگر از مکان های مناسب بوده که توسعه دهندگان و طراحان وب که به صورت فریلنسر کار می کنند، می توانند موقعیت های کاری را درآن بیابند. 
25) WordPress Jobs: این سایت، سایت کاریابی رسمی برای مشاغل مرتبط با WordPress است که فریلنسرها می توانند کارهایی در زمینه توسعه تم، توسعه پلاگین، بهینه سازی سایت و ... را در آن پیدا کنند. 
26) WPHired: این سایت، یکی دیگر از پلاتفرم هایی است که می تواند به شما کمک کند مشاغل آزادکاری را در زمینه WordPress شامل طراحی، توسعه پلاگین، توسعه تم و غیره پیدا کنید. گاهی اوقات کارهای مربوط به وبلاگ نویسی و مدیریت سایت نیز پست می شود. 
27) 99Designs: این سایت، یکی از سایت هایی است که کسب و کارهایی که نیاز به لوگو، وب سایت و طراحی سایر موارد دارند، به آن مراجعه می کنند. کسب و کارها، فرصت های کاری را پست کرده و طراحان، طرح های ابتکاری خود را سابمیت می کنند. اگر آنها طرح شما را انتخاب کنند، شما یک مبلغ از پیش تعیین شده دریافت خواهید کرد. 
28) DesignCrowd: این سایت یک بازار است که افراد برای تهیه لوگو، وب سایت، پوستر و سایر طرح های دیجیتال به آن مراجعه می کنند. مانند سایت 99Designs شما نیاز دارید که برای کسب درآمد، در یک مسابقه طراحی شرکت کنید. 
29) SquadHelp: این بازار شلوغ یکی دیگر از پلاتفرم های مبتنی بر رقابت برای طراحی لوگو، شعارهای تبلیغاتی، و سایر موارد بازاریابی است. شما طرح های خود را برای یک مسابقه برگزارشده توسط مشتری ارسال می کنید و اگر آنها طرح شما را به عنوان بهترین کار پسندیدند، شما پول را می برید. 

برای آشنایی بیشتر، پادکست معرفی فریلنسینگ و روش های کسب درآمد ارزی را از رادیو آپادمی گوش کنید.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت فریلنسینگ 2
کارت راینو
کارت لومیون

مقالات مشابه

فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
معماری
3dsmax - vray - Voxel -City -Architecture -
فریلنسینگ
اگر جزء دانشجویان دوره جامع فریلنسینگ و کسب درآمد ارزی باشید، با اهمیت...
معماری
در این ویدیوی آموزشی رایگان، روش ساخت بلاک های داینامیک و هوشمند را در...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

هستی قاسمی Guest User
24 اسفند 1402 - ساعت 14:47
پاسخ

عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

سیاوش فیاضی Guest User
08 بهمن 1402 - ساعت 16:11
پاسخ

ممنون از معرفی خوبتون بسیار مقاله مفیدی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

شیدا دانش زاده Guest User
04 مهر 1402 - ساعت 16:18
پاسخ

آموزشی برای کسب درآمد فریلنسری هم دارید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله، میتونید پکیج آموزش فریلنسینگ رو از بخش دوره های آموزشی تهیه کنید.

وحید دشتی Guest User
20 شهریور 1402 - ساعت 15:42
پاسخ

سایت های بسیار خوبی بود عالی ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم ، موفق باشید.

لیلا نوری Guest User
17 آذر 1401 - ساعت 12:39
پاسخ

وقت بخیر در چه حوزه هایی میشه کار های فریلنسری انجام داد؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

فریلنسری یا کار آزاد، به کار کردن به صورت مستقل و بدون تعلق به یک سازمان یا شرکت خاص گفته می‌شود. این روش کاری در حوزه‌های مختلف کاربرد دارد و افراد می‌توند به عنوان فریلنسر در زمینه‌های مختلفی به صورت دور کاری فعالیت کنند. به طور کلی، می‌توان گفت که هر حوزه‌ای که نیاز به کارآفرینی و خلاقیت دارد، امکان فعالیت به صورت فریلنسری در آن وجود دارد. برخی از حوزه‌هایی که فریلنسرها می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند عبارتند از:
1. تدوین محتوا: شامل نوشتن مقالات، ویرایش و ترجمه متون، ایجاد محتوای وب و غیره.
2. طراحی گرافیکی: شامل طراحی لوگو، بنر، پوستر، کارت ویزیت و غیره.
3. توسعه وب و برنامه‌نویسی: شامل توسعه وب‌سایت، طراحی و توسعه برنامه‌های موبایل، نوشتن اسکریپت‌های سفارشی و غیره.
4. بازاریابی: شامل بازاریابی دیجیتال، تحلیل داده‌ها، تبلیغات آنلاین و غیره.
5. مشاوره: شامل مشاوره در حوزه‌های مختلف از جمله مالی، مدیریت، بازرگانی و غیره.
6. آموزش: شامل طراحی دوره‌های آموزشی، نوشتن کتاب‌های آموزشی، آموزش آنلاین و غیره.
7. فیلم‌سازی و تولید محتوا: شامل تولید ویدئوهای تبلیغاتی، فیلم‌های آموزشی، انیمیشن‌های کوتاه و غیره.
8. مهندسی: شامل مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی نرم‌افزار و غیره.
11. حسابداری و مالی: شامل تهیه دفاتر حساب، مشاوره مالی، مالیات و غیره.

امیر رمضانی Guest User
03 مرداد 1401 - ساعت 11:46
پاسخ

مقاله مفید و بسیار خوبی بود ممنون.

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم ، موفق باشید.